اسکن سه بعدی می تواند خرید کفش را آسان کند

 

می دانیم یافتن یک کفش که سایز آن مناسب پای ما باشد به راحتی دانستن شماره ی اندازه ی کفش نیست. کافی است نیم سایز کفش را کوچکتر بخرید تا بعد از مدتی شروع به آزار دادن پاهایتان کند. سیستم جدید اسکن سه بعدی که توسط محققان ژاپنی اختراع شده است از دو بخش فیزیکی تشکیل شده است،بخش اول که فروشندگان کفش با آن داخل کفش را اندازه گیری می کنند و بخش دوم که مشتری پای خود را در آن قرار داده و اسکن سه بعدی پا در عرض 10 ثانیه انجام می شود.

سپس یک اپلیکیشن هوش مصنوعی مبتنی بر IOS اسکن سه بعدی پای مشتری را با اسکن های موجود از داخل کفش های فروشگاه مقایسه کرده و مدل های مناسب از نظر سایز را نمایش می دهد. این سیستمعلاوه بر این که از نظر زمان هم برای مشتری و هم برای فروشگاه بهینه است، می تواند روی میزان فروش فروشگاه هم تاثیر بگذارند چون در این حالت مشتری کفش هایی را انتخاب می کند که در حالت عادی ممکن بود اصلا آن ها را در نظر نگیرند.

scan 3d اسکن سه بعدی

البته این تکنولوژی می تواند به فروشگاه های اینترنتی برای فروش کفش کمک کند به شرطی که بتوانند دستگاه اسکنر را در مکان هایی خاص برای عموم در دسترس قرار دهند. سیستم Flicfit در فروشگاه های Shinjuka و Hankyu Umeda در ژاپن استفاده می شود.

در ویدیوی زیر این سیستم را مشاهده کنید.

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.