خودتان قهرمان بازی خود باشید !!

بر اساس آمارهای رسمی کشور ما 23 میلیون بازیکن بازی های کامپیوتری و دیجیتال دارد . این موضوع این صنعت را یکی از قوی ترین منابع درآمدزایی در کشور کرده است. بازی های خارجی مخاطبین بسیاری در بین نوجوانان ، جوانان و حتی بزرگسالان دارد.

این حجم بالای مخاطب ما را بر آن داشته تا خدمتی جدید بر اساس فتوگرامتری برد کوتاه به گیمرها ارائه دهیم، شاید شما به این فکر کرده بودید که ای کاش امکان این وجود داشت وارد بازی GTA V شوید و خودتان مراحل بازی را پشت سر بگذارید . یا به عنوان بازیکن تیم رئال مادرید در فیفا 15 وارد زمین شوید و گل فینال لیگ قهرمانان رو خودتان به اتلتیکومادرید بزنید. شاید هم به این فکر بوده اید که در بازی Counter Strike خودتان به عنوان پلیس در مقابل تروریست ها بایستید.

مدل سازی سه بعدی ، بازی GTA V

ما در گروه فتوگرامتری برد کوتاه با استفاده از روش های مخصوص فتوگرامتری مدل سه بعدی صورت شما را ساخته و با استفاده از نرم افزارهای مربوط صورت شما را با صورت کاراکتر اصلی بازی های مورد علاقه تان جایگزین می کنیم.

جایگزینی چهره خود با چهره بازیکن GTA V

مدل سازی سه بعدی صورت با فتوگرامتری برد کوتاه

برای آگاهی با روند انجام کار و هزینه های مربوطه با ایمیل bordkootah@gmail.com در ارتباط باشید. یا با شماره ی 09307595488 تماس حاصل کنید. متخصصین ما در صورت امکان به محل شما آمده ، بعد از تهیه مدل سه بعدی تنظیمات لازم برای جایگزینی صورت شما با صورت کاراکتر بازی مورد علاقه تان را انجام خواهند داد.

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.