نرم افزار شبیه ساز پرواز با مولتی روتور ها

یکی از تجهیزاتی که برای کارهای فتوگرامتری هوایی کاربرد فراوانی دارد پهپاد است. پهپاد ها چندین نوع مختلف دارند. مولتی روتور ها یکی از مهمترین انواع پهپاد ها هستند که در کارهای فتوگرامتری کوچک و متوسط از لحاظ مساحت کاربرد دارند. هدایت مولتی روتور ها نیاز به تمرکز و تجربه ی فراوانی دارد . بسیاری از مولتی روتور ها به دلیل عدم آشنایی هدایتگر پس از مدت کوتاهی یا اجسام مختلف مثل درخت ها و ساختمان ها برخورد می کنند که در صورتی که ضربه شدت زیادی داشته باشد دیگر نمی توان از آن مولتی روتور استفاده کرد.

در این مطلب قصد داریم نرم افزارهای مختلف شبیه ساز پرواز با مولتی روتور ها را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آن قبل از استفاده از مولتی روتور واقعی، با پرواز با شبیه ساز به تجربه ی اولیه ای از پرواز دست پیدا کنید. نرم افزارهای شبیه ساز پرواز معمولا رایگان نیستند و برای خرید آنها باید هزینه پرداخت کنید. ولی ما با جست و جوی فراوان نمونه های رایگانی از آنها را یافته ایم که در این مطلب جهت دانلود در اختیار شما قرار می دهیم .

پره های داغ HOTPROPS 

اولین نرم افزار که HOTPROPS نام دارد با محیطی زیبا و کاربر پسند فضایی جذاب را برای کاربر فراهم کرده است. این نرم افزار شما را از کلاس هایی که موسسات مختلف جهت آموزش پرواز با مولتی روتور ها برگزار می کنند بی نیاز می کند.

لینک دانلود و سایت نرم افزار  HOTPROPS : لینک

DRL :

نرم افزار دوم DRL نام دارد که بسیار حرفه ای و قابل اعتماد نوشته شده است.

DRL : لینک 

برای استفاده از این نرم افزارها باید از یکی از وسایل زیر برای کنترل پهپاد استفاده کرد:

کنترلر پهپاد

دسته بازی

کیبرد کامپیوتر و لپ تاپ

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.